Για να επιστραφεί το προϊόν στo κατάστημα Κολοβού, αρχικά επικοινωνείς με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 22310 – 33514 για την έγκριση, και μετά επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας “EΛΤΑ Courier” που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Καλύβα Μπακογιάννη 28 & Τζαβέλλα (γωνία) , 35100 ΛΑΜΙΑ, Tηλ. 22310 – 33514. Το κατάστημα Κολοβού αναλαμβάνει μόνο τα έξοδα της πρώτης  παραγγελίας(εφόσον είναι πάνω από 50 ευρώ), και εφόσον η επιστροφή του δέματος πραγματοποιηθεί με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ Courier) με χρέωση δικιά μας και μόνο από την Ελλάδα τότε χρεώνεστε στην 2η παραγγελία σας με επιπλέον μόνο 4 ευρώ στην αντικαταβολή σας συν τυχόν διαφορά από το 2ο προϊόν(αλλαγής).

Στη συνέχεια ολοκληρώνεται μια παραγγελία στο eshop μας γράφοντας στα σχόλια “Παραγγελία Αλλαγής” με τρόπο πληρωμής “Αντικαταβολή“. Έτσι δεσμεύουμε το απόθεμα και περιμένουμε την επιστροφή του προϊόντος σας για να γίνει η αλλαγή και να σας στείλουμε το καινούριο προϊόν. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται αλλαγές με άλλο τρόπο πέραν της παραγγελίας αλλαγής και του τηλεφώνου.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων(για πρόβλημα στο προϊόν-λάθος προϊόν ή ελαττωματικό), η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο, χρησιμοποιημένο κλπ.) και έχουν επιστραφεί μαζί με το προϊόν τα καρτελάκια του και η απόδειξη αγοράς. Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή ή έμβασμα, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά εσένα. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν η παραλαβή έχει γίνει από το φυσικό κατάστημα Κολοβού.

Προσοχή. Επιστροφή χρημάτων γίνεται εάν μόνο το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, υπαιτιότητας δικής μας ή του κατασκευαστή, διαφορετικά μόνο αλλαγή πρoϊόντος.

Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω.

Μπορείς να το κάνεις, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 22310 – 33514, Δευτέρα & Τετάρτη: 9:00 – 14:00, Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή 9:00 – 14:00 και 17:30-21:00, Σάββατο: 9:00 – 14:00. Εκεί δηλώνεις το προϊόν που θέλεις, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.

Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος kolovou-shop.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παρέλαβες, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσεις την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.

  • Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο, σε διαφορετική περίπτωση δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή .
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημα Κολοβού έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
  • Τα προϊόντα ρολόγια που είναι σε προσφορά δεν αλλάζονται.
  • Εάν δεν επιθυμείς να αποστείλεις το δέμα με courier, μπορείς να το παραδώσεις αυτοπροσώπως στο φυσικό κατάστημα Κολοβού.